W czym może Ci pomóc dział serwisowy firmy TECH Sterowniki

O nas   |   TECH   |   08.12.2017


Masz pytanie związane z działaniem sterowników do zarządzania ogrzewaniem? Potrzebujesz fachowej pomocy, porady? Skontaktuj się z pracownikami naszego działu serwisowego. Najważniejsze informacje na temat napraw, aktualizacji i różnych usprawnień urządzeń firmy TECH Sterowniki, w tym, jak krok po kroku przygotować zlecenie serwisowe do realizacji zawarliśmy w tym artykule.

Zgłoszenia serwisowe – czego mogą dotyczyć?

Dział serwisowy firmy TECH Sterowniki znajduje się w Bulowicach i powstał w celu udzielania wszechstronnej pomocy użytkownikom naszych urządzeń. Pracownikom serwisu możesz zlecić naprawę swojego urządzenia, uzyskać fachową pomoc techniczną oraz odpowiedzi na pytania związane z różnym aspektem działania urządzeń.

 

Pracownicy działu serwisowego udzielą Ci fachowej porady, jeśli:

  • masz pytanie o firmowe produkty – np. jak dobrać właściwy sterownik do swoich potrzeb, w jaki sposób go zamontować, jak skonfigurować itp. O tym, na co warto zwrócić uwagę dobierając nasze sterowniki na etapie budowy domu, można przeczytać w artykule: 5 pytań o dobór sterowników na etapie budowy domu.
  • chcesz zgłosić usterkę sterownika ­– możesz to zrobić telefonicznie, mailowo lub osobiście. Po wysłaniu odpowiedniego zgłoszenia pracownicy naszej firmy zajmą się naprawą urządzenia.
  • potrzebujesz skonfigurować zdalny dostęp do sterownika – w naszym dziale serwisowym otrzymasz odpowiedzi na pytania związane z konfiguracją i obsługą aplikacji eModul, by zawsze wygodnie i bez przeszkód kontrolować parametry ogrzewania w swoim domu z każdego miejsca na świecie.
  • rozważasz aktualizację oprogramowania – krok po kroku wyjaśnimy jak zrobić to szybko i w pełni bezpiecznie.
  • masz inne pytania – pracownicy firmy udzielają odpowiedzi na wszelkie, inne pytania związane z naszymi produktami.

W jaki sposób skontaktować się z działem serwisowym firmy TECH Sterowniki?

Z pracownikami działu serwisowego naszej firmy możesz się skontaktować zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Preferowany sposób to zapytanie mailowe, które są rozpatrywane w ciągu 24 godzin od dokonania zgłoszenia. Jest to o tyle wygodne rozwiązanie, że w zakładce Kontakt możesz od razu z listy rozwijalnej wybrać temat wiadomości i w wyznaczonych polach podać niezbędne informacje, które pomogą w szybszym udzieleniu fachowej pomocy.

Jak skontaktować się z pracownikiem serwisu firmy TECH Sterowniki

Sterownik uległ awarii – co zrobić?

Problemy związane z pracą sterowników firmy można zgłaszać zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Zanim jednak wyślesz urządzenie do naprawy, możesz najpierw wykonać dwie inne czynności. Jakie? Czytaj dalej.

Sprawdź dział FAQ

Na stronie: https://www.techsterowniki.pl/serwis/faq zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pracą oraz obsługą naszych sterowników kotłowych. Fachowych porad na temat przyczyn awarii, a także sposobów ich diagnozowania udzielają pracownicy naszego działu serwisowego. Treść została podzielona na dwie części:

  • podstawowe pojęcia ­– związane z pracą i obsługą naszych urządzeń.
  • odpowiedzi – na kilkanaście najczęściej zadawanych pytań związanych z działaniem sterowników kotłowych.

 

Znajdziesz tam informacje na temat czynności, które możesz wykonać samodzielnie, by przywrócić prawidłowe działania sterownika, a także, kiedy trzeba skorzystać z pomocy serwisu. Nie działa pompa CO lub CWU? Nie pracuje wentylator i podajnik w trybie pracy automatycznej? Sprawdź, co radzą nasi fachowcy! Czasami wystarczy zmienić pewne, konkretne parametry pracy sterownika głównego czy przywrócić ustawienia fabryczne, by urządzenie znów działało prawidłowo.

Przygotuj model sterownika, a następnie skontaktuj się mailowo lub telefonicznie z działem serwisowym

Jeśli w FAQ nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące pytanie, skontaktuj się z pracownikami działu serwisowego (mailowo lub telefonicznie). Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących pracy urządzenia.

Jeśli urządzenie wymaga naprawy zapakuj je i wyślij na adres serwisu

Jeśli po konsultacji z fachowcem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy w serwisie, to prześlij je na adres serwisu z krótką informacją na temat powstałego uszkodzenia. Serwisanci dokonają analizy uszkodzonego sprzętu oraz zdiagnozują przyczyny awarii. Następnie skontaktują się z klientem w celu uzgodnienia kosztów, terminu naprawy oraz poinformują o rozliczeniu procesu reklamacji. Po dokonaniu naprawy sterownik zostanie odesłany na wskazany adres mailowy.

 

Przygotowanie zlecenia serwisowego jest bardzo proste i jest realizowane w zaledwie kilku prostych krokach. Przedstawia je poniższa grafika.

Zlecenie serwisowe

Protokół zlecenia serwisu znajdziesz na stronie:https://www.techsterowniki.pl/serwis/!uploads/zlecenie_serwisowe.pdf. Podaj w nim swoje podstawowe dane, wskaż model sterownika, jego numer seryjny, datę zakupu oraz opis usterki. Jeśli wraz z formularzem przesyłasz dodatkowe dokumenty, to również zaznacz to w formularzu. Protokół podpisz własnoręcznie.

 

Pamiętaj o zabezpieczeniu urządzenia, by nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu. Po starannym zapakowaniu przesyłki możesz ją oznaczyć napisem „OSTROŻNIE”. Do przesyłki dołącz kartkę z danymi adresowymi. Dokładnie opisz usterkę, by naprawa trwała jak najkrócej. Pracownicy serwisu starają się, by urządzenie było w naprawie maksymalnie 5 dni roboczych. Naprawy odpłatne są konsultowane z klientem oraz dostarczane przesyłką kurierską.

Gwarancja urządzeń – najważniejsze informacje

W firmie TECH Sterowniki gwarancja na sterowniki do zarządzania ogrzewaniem jest udzielana na 24 miesiące, licząc od dnia wydania sterownika klientowi. W tym czasie wszystkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu są rozpatrywane w terminie 30 dni od dokonania zgłoszenia. Jeśli urządzenie było wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem, zaleceniami instrukcji obsługi oraz dostarczysz kartę gwarancyjną i dowód zakupu, serwis bezpłatnie usunie niesprawność. Aby bezzwłocznie zgłosić reklamację w okresie gwarancji, możesz wysłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie. Zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej jest wystarczające, by uznać, że zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji. Najważniejsze informacje na temat gwarancji naszych urządzeń przedstawia poniższa grafika.

Gwarancja na urządzenia firmy TECH Sterowniki

Jak dbać o sterownik, by nie uległ awarii?

Przyczyny awarii sterownika mogą być różne. Bardzo częstą jest nią jego nieprawidłowa obsługa czy montaż. Kilka wskazówek jak dbać o swój sterownik znajdziesz poniżej.

Montaż i obsługa sterownika - dobre praktyki

  1. Zleć montaż sterownika instalatorowi posiadającemu odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje.Błędne podłączenie przewodów może spowodować uszkodzenie urządzenia.
  2. Zawsze używaj sterownika zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi oraz jego przeznaczeniem. Nie pozwalaj także, by urządzenie obsługiwały dzieci.
  3. Regularnie dokonuj przeglądu urządzenia przed rozpoczęciem sezonu grzewczego. Sprawdzić stan techniczny przewodów, mocowanie sterownika, oczyścić go z kurzu oraz innych zanieczyszczeń.
  4. Nie wykonuj zmian na własną rękę. Przykładowo podłączenie niewłaściwego zasilania czy urządzeń zewnętrznych może uszkodzić mechanizm sterownika.
  5. Przed podjęciem jakichkolwiek czynności związanych z zasilaniem, upewnij się, że regulator nie jest podłączony do sieci. Zasada ta dotyczy podłączenie przewodów, instalacji urządzenia itd.
  6. Podczas burzy oraz w czasie, kiedy kocioł jest wygaszony, zawsze wyłączaj sterownik z sieci poprzez wyciągnięcie z gniazdka wtyczki sieciowej. Wyładowanie atmosferyczne może prowadzić do uszkodzenia elektroniki sterownika.
  7. Jeśli chcesz zaktualizować oprogramowanie urządzenia, skorzystaj z pomocy wykwalifikowanego instalatora. Możesz także dokładnie przeczytać instrukcję i skontaktować się z działem serwisowym w celu uzyskania fachowej porady.

Serwis TECH Sterowniki – naprawa urządzeń i fachowe doradztwo

Wszyscy użytkownicy produktów firmy TECH Sterowniki mogą liczyć na serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sterowników. W razie jakichkolwiek pytań związanych z funkcjonowaniem urządzeń możesz skontaktować się mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio z doradcami technicznymi naszej firmy. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne. Jeśli już teraz masz pytania związane z naszymi urządzeniach, wyślij je tutaj.

 

PODOBAŁ CI SIĘ TEN ARTYKUŁ?


Więcej tego typu treści możesz otrzymywać jako pierwszy, wystarczy zapisać się do newslettera!



Twój komentarz



Komentarze

Brak komentarzy