W czym może Ci pomóc dział serwisowy firmy TECH Sterowniki

O nas   |   TECH   |   08.12.2017


Masz pytanie związane z działaniem sterowników do zarządzania ogrzewaniem? Potrzebujesz fachowej pomocy, porady? Skontaktuj się z pracownikami naszego działu serwisowego. Najważniejsze informacje na temat napraw, aktualizacji i różnych usprawnień urządzeń firmy TECH Sterowniki, w tym, jak krok po kroku przygotować zlecenie serwisowe do realizacji zawarliśmy w tym artykule.

Zgłoszenia serwisowe – czego mogą dotyczyć?

Dział serwisowy firmy TECH Sterowniki znajduje się w Bulowicach i powstał w celu udzielania wszechstronnej pomocy użytkownikom naszych urządzeń. Pracownikom serwisu możesz zlecić naprawę swojego urządzenia, uzyskać fachową pomoc techniczną oraz odpowiedzi na pytania związane z różnym aspektem działania urządzeń.

 

Pracownicy działu serwisowego udzielą Ci fachowej porady, jeśli:

  • masz pytanie o firmowe produkty – np. jak dobrać właściwy sterownik do swoich potrzeb, w jaki sposób go zamontować, jak skonfigurować itp. O tym, na co warto zwrócić uwagę dobierając nasze sterowniki na etapie budowy domu, można przeczytać w artykule: 5 pytań o dobór sterowników na etapie budowy domu.
  • chcesz zgłosić usterkę sterownika ­– możesz to zrobić telefonicznie, mailowo lub osobiście. Po wysłaniu odpowiedniego zgłoszenia pracownicy naszej firmy zajmą się naprawą urządzenia.
  • potrzebujesz skonfigurować zdalny dostęp do sterownika – w naszym dziale serwisowym otrzymasz odpowiedzi na pytania związane z konfiguracją i obsługą aplikacji eModul, by zawsze wygodnie i bez przeszkód kontrolować parametry ogrzewania w swoim domu z każdego miejsca na świecie.
  • rozważasz aktualizację oprogramowania – krok po kroku wyjaśnimy jak zrobić to szybko i w pełni bezpiecznie.
  • masz inne pytania – pracownicy firmy udzielają odpowiedzi na wszelkie, inne pytania związane z naszymi produktami.

W jaki sposób skontaktować się z działem serwisowym firmy TECH Sterowniki?

Z pracownikami działu serwisowego naszej firmy możesz się skontaktować zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Preferowany sposób to zapytanie mailowe, które są rozpatrywane w ciągu 24 godzin od dokonania zgłoszenia. Jest to o tyle wygodne rozwiązanie, że w zakładce Kontakt możesz od razu z listy rozwijalnej wybrać temat wiadomości i w wyznaczonych polach podać niezbędne informacje, które pomogą w szybszym udzieleniu fachowej pomocy.

Jak skontaktować się z pracownikiem serwisu firmy TECH Sterowniki

Sterownik uległ awarii – co zrobić?

Problemy związane z pracą sterowników firmy można zgłaszać zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Zanim jednak wyślesz urządzenie do naprawy, możesz najpierw wykonać dwie inne czynności. Jakie? Czytaj dalej.

Sprawdź dział FAQ

Na stronie: https://www.techsterowniki.pl/serwis/faq zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pracą oraz obsługą naszych sterowników kotłowych. Fachowych porad na temat przyczyn awarii, a także sposobów ich diagnozowania udzielają pracownicy naszego działu serwisowego. Treść została podzielona na dwie części:

  • podstawowe pojęcia ­– związane z pracą i obsługą naszych urządzeń.
  • odpowiedzi – na kilkanaście najczęściej zadawanych pytań związanych z działaniem sterowników kotłowych.

 

Znajdziesz tam informacje na temat czynności, które możesz wykonać samodzielnie, by przywrócić prawidłowe działania sterownika, a także, kiedy trzeba skorzystać z pomocy serwisu. Nie działa pompa CO lub CWU? Nie pracuje wentylator i podajnik w trybie pracy automatycznej? Sprawdź, co radzą nasi fachowcy! Czasami wystarczy zmienić pewne, konkretne parametry pracy sterownika głównego czy przywrócić ustawienia fabryczne, by urządzenie znów działało prawidłowo.

Przygotuj model sterownika, a następnie skontaktuj się mailowo lub telefonicznie z działem serwisowym

Jeśli w FAQ nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące pytanie, skontaktuj się z pracownikami działu serwisowego (mailowo lub telefonicznie). Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących pracy urządzenia.

Jeśli urządzenie wymaga naprawy zapakuj je i wyślij na adres serwisu

Jeśli po konsultacji z fachowcem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy w serwisie, to prześlij je na adres serwisu z krótką informacją na temat powstałego uszkodzenia. Serwisanci dokonają analizy uszkodzonego sprzętu oraz zdiagnozują przyczyny awarii. Następnie skontaktują się z klientem w celu uzgodnienia kosztów, terminu naprawy oraz poinformują o rozliczeniu procesu reklamacji. Po dokonaniu naprawy sterownik zostanie odesłany na wskazany adres mailowy.

 

Przygotowanie zlecenia serwisowego jest bardzo proste i jest realizowane w zaledwie kilku prostych krokach. Przedstawia je poniższa grafika.

Zlecenie serwisowe

Protokół zlecenia serwisu znajdziesz na stronie:https://www.techsterowniki.pl/serwis/!uploads/zlecenie_serwisowe.pdf. Podaj w nim swoje podstawowe dane, wskaż model sterownika, jego numer seryjny, datę zakupu oraz opis usterki. Jeśli wraz z formularzem przesyłasz dodatkowe dokumenty, to również zaznacz to w formularzu. Protokół podpisz własnoręcznie.

 

Pamiętaj o zabezpieczeniu urządzenia, by nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu. Po starannym zapakowaniu przesyłki możesz ją oznaczyć napisem „OSTROŻNIE”. Do przesyłki dołącz kartkę z danymi adresowymi. Dokładnie opisz usterkę, by naprawa trwała jak najkrócej. Pracownicy serwisu starają się, by urządzenie było w naprawie maksymalnie 5 dni roboczych. Naprawy odpłatne są konsultowane z klientem oraz dostarczane przesyłką kurierską.

Gwarancja urządzeń – najważniejsze informacje

W firmie TECH Sterowniki gwarancja na sterowniki do zarządzania ogrzewaniem jest udzielana na 24 miesiące, licząc od dnia wydania sterownika klientowi. W tym czasie wszystkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu są rozpatrywane w terminie 30 dni od dokonania zgłoszenia. Jeśli urządzenie było wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem, zaleceniami instrukcji obsługi oraz dostarczysz kartę gwarancyjną i dowód zakupu, serwis bezpłatnie usunie niesprawność. Aby bezzwłocznie zgłosić reklamację w okresie gwarancji, możesz wysłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie. Zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej jest wystarczające, by uznać, że zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji. Najważniejsze informacje na temat gwarancji naszych urządzeń przedstawia poniższa grafika.

Gwarancja na urządzenia firmy TECH Sterowniki

Jak dbać o sterownik, by nie uległ awarii?

Przyczyny awarii sterownika mogą być różne. Bardzo częstą jest nią jego nieprawidłowa obsługa czy montaż. Kilka wskazówek jak dbać o swój sterownik znajdziesz poniżej.

Montaż i obsługa sterownika - dobre praktyki

  1. Zleć montaż sterownika instalatorowi posiadającemu odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje.Błędne podłączenie przewodów może spowodować uszkodzenie urządzenia.
  2. Zawsze używaj sterownika zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi oraz jego przeznaczeniem. Nie pozwalaj także, by urządzenie obsługiwały dzieci.
  3. Regularnie dokonuj przeglądu urządzenia przed rozpoczęciem sezonu grzewczego. Sprawdzić stan techniczny przewodów, mocowanie sterownika, oczyścić go z kurzu oraz innych zanieczyszczeń.
  4. Nie wykonuj zmian na własną rękę. Przykładowo podłączenie niewłaściwego zasilania czy urządzeń zewnętrznych może uszkodzić mechanizm sterownika.
  5. Przed podjęciem jakichkolwiek czynności związanych z zasilaniem, upewnij się, że regulator nie jest podłączony do sieci. Zasada ta dotyczy podłączenie przewodów, instalacji urządzenia itd.
  6. Podczas burzy oraz w czasie, kiedy kocioł jest wygaszony, zawsze wyłączaj sterownik z sieci poprzez wyciągnięcie z gniazdka wtyczki sieciowej. Wyładowanie atmosferyczne może prowadzić do uszkodzenia elektroniki sterownika.
  7. Jeśli chcesz zaktualizować oprogramowanie urządzenia, skorzystaj z pomocy wykwalifikowanego instalatora. Możesz także dokładnie przeczytać instrukcję i skontaktować się z działem serwisowym w celu uzyskania fachowej porady.

Serwis TECH Sterowniki – naprawa urządzeń i fachowe doradztwo

Wszyscy użytkownicy produktów firmy TECH Sterowniki mogą liczyć na serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sterowników. W razie jakichkolwiek pytań związanych z funkcjonowaniem urządzeń możesz skontaktować się mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio z doradcami technicznymi naszej firmy. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne. Jeśli już teraz masz pytania związane z naszymi urządzeniach, wyślij je tutaj.

 

PODOBAŁ CI SIĘ TEN ARTYKUŁ?


Więcej tego typu treści możesz otrzymywać jako pierwszy, wystarczy zapisać się do newslettera!



Twój komentarz



Komentarze

Brak komentarzy

Zamów newsletter!

Zgadzam się z regulaminem newslettera

Email marketing powered by FreshMail

Szanujemy Twoją prywatność. W każdej chwili będziesz mógł zrezygnować z dalszego otrzymywania wiadomości. Zapisując się do newslettera akceptujesz Regulamin

Jeśli chcesz otrzymywać praktyczne porady, najświeższe informacje o naszych produktach oraz ważnych wydarzeniach z życia firmy to zapisz się do newslettera. Nie spamujemy – wysyłamy tylko wartościowe treści.